Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_588052} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
De rektangulære mursteinene i øvre kant sammen med den kvadratiske aircondition.
Murens detaljer og sprekker.
Forbindelseslinjen mellom personen og aircondition.
De repeterende paralelle linjene i nedre kant.
Mørket som kastes ovenfra og som til slutt fyller hele den nedre delen av bildet med et forholdsvis dystert utgangspunkt.
At den ene hånden er "åpen" støttende og at den andre er knyttet, det forteller meg noe om indre motsetninger.
Valg av monochrome.
Det kritiske budskapet.
Personens litt "laizzez-faire" holdning, men jeg ser ikke bort fra at denne nettop kan være tilsiktet fra fotografens side.
Usikker på om det er røyken det henspilles til ved valg av tittel, og som hindrer at irisen opererer tilfredstillende.
Skulle ønske at du oppga hvilken lensbaby du har puttet inn i scouten din.
Et bilde det er vanskelig å gå forbi.
Hele bildet ble nesten som en plasterlapp (bandasje) over et "samfunnssår" som fremstår som mer enn et skrubbsår.
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
Murens detaljer og sprekker.
Forbindelseslinjen mellom personen og aircondition.
De repeterende paralelle linjene i nedre kant.
Mørket som kastes ovenfra og som til slutt fyller hele den nedre delen av bildet med et forholdsvis dystert utgangspunkt.
At den ene hånden er "åpen" støttende og at den andre er knyttet, det forteller meg noe om indre motsetninger.
Valg av monochrome.
Det kritiske budskapet.
Usikker på om det er røyken det henspilles til ved valg av tittel, og som hindrer at irisen opererer tilfredstillende.
Hele bildet ble nesten som en plasterlapp (bandasje) over et "samfunnssår" som fremstår som mer enn et skrubbsår.